دیدبان

شیخ سلمان: ایران مایه مباهات فوتبال آسیاست / رای پرونده ایران و عربستان صادر شده و نمی‌توانیم روی آن صحبت کنیم

شیخ سلمان: ایران مایه مباهات فوتبال آسیاست / رای پرونده ایران و عربستان صادر شده و نمی‌توانیم روی آن صحبت کنیم
دیدبان؛ شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در جلسه‌ای با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص وضعیت فوتبال ایران اظهار داشت: افتخارات فوتبال ایران مایه مباهات فوتبال آسیاست. نتایج درخشان تیم ملی ایران در جام جهانی باعث افتخار فوتبال آسیا شد و این نتایج حتی باعث شگفتی علاقه‌مندان به فوتبال در اروپا شد.
وی افزود: فدراسیون ایران در رشته‌های فوتبال ساحلی و فوتسال هم در جام جهانی اعتبار ویژه‌ای به فوتبال آسیا بخشیده است و تا اکنون هم نتایج درخشانی کسب کرده است.
شیخ سلمان ادامه داد: همچنین حضور دو تیم ملی نوجوانان و بزرگسالان ایران در دو جام جهانی گواهی بر توجه فوتبال ایران به امور فوتبال پایه است. تیم ملی ایران با توجه به نتایج شگفتی‌سازی که در این مدت داشته قطعاً در جام ملت‌های آسیا جزو مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود.
شیخ سلمان در خصوص موضوع میزبانی ایران از تیم‌های عربستانی گفت: این مسئله ای بوده که در این روزها در کمیته مسابقات آسیا نیز مطرح شد و همچنین دو روز پیش دادگاه عالی سوئیس در مورد آن رأی خود را صادر کرده است که این رای بالاتر از همه آراء است و ما نمی‌توانیم روی این رای صحبت کنیم. هر چه باشد اجرا خواهیم کرد اما تا آنجایی که به ما مربوط می شود تمام تلاش مثبت خود را برای حل شدن این موضوع خواهیم کرد.

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟